loading...
وبلاگ هواداران ادن هازارد
H.M بازدید : 25 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

شماره 17 باشگاه چلسی در پست هافبک بازی میکنه و فوتبالش رو از Royal Stade Brainois شروع کرد و  در سال 2007اولین بازی حرفه ای اش را در باشگاه لیل انجام دادو هازارد در لیل توانست عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش بگذارد و و تا سال 2012 در لیل توپ زد و در سال 2012 به باشگاه بزرگ چلسی پیوست.وی در زمانی که در لیل بود توانست192 بازی و 50 گل و 38 پاس گل بدهد.هازارد در تابستان با مبلغ 32 میلیون پوند به باشگاه چلسی پیوست.
اولین مصاحبه ادن هازارد در چلسی:
ستاره بلژیکی اعلام کرد که توصیه های جو کول، هم تیمی سابقش در باشگاه لیل، به او در تصمیم گیری برای پیوستن به چلسی کمک کرد.ادن آزارد، بازیکن جدید چلسی در صحبتهایی اعلام کرد که دلیل انتخاب چلسی به عنوان تیم آتی اش، فتح بیشترین جام های ممکن بوده.این باشگاه غرب لندنی روز دوشنبه اعلام کرد که با این ستاره بلژیکی و سران باشگاه لیل، برای جذب او به توافق رسیده است.آزارد 21 ساله نیز از انگیزه های فراوانش برای پیوستن به تیم قهرمان اروپا گفته است.

هازارد در صحبتهایی به وب سایت رسمی چلسی گفت:« این برای من به منزله محقق شدن یک رویاست. من بی صبرانه منتظرم تا کارم را با چلسی شروع کنم و با هم تیمی های جدیدم ، هواداران تیم و تمام افرادی که در چلسی هستند، آشنا شوم. می خواهم در بیشترین بازیهای ممکن به میدان بروم؛ بیشترین گلهای ممکن را به ثمر برسانم و در قلب هواداران برای خودم جایی دست و پا کنم.

این ستاره بلژیکی ادامه داد: قطعا هر بازیکنی به فتح جام فکر می کند: من می خواهم بیشترین جامهای ممکن را به دست بیاورم و این یکی دیگر از دلایلی بود که من به چلسی آمدم. آنها مدتهاست که جامهای متعدد قهرمانی فتح می کنند و امیدوارم که در طول دوران حضور من بیشتر از اینها جام فتح کنند.

این درحالی است که صحبتهای فراوانی مبنی بر احتمال انتقال به تیمهای یونایتد یا سیتی به گوش می رسید. البته این مهاجم بلژیکی درادامه اعلام کرد که تصمیم درستی گرفته است و موفقیت چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، نظر او را تغییر داد.

هازارد ادامه داد: من مثل هرکس دیگری فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم. فشار برروی بازیکنانی که درچلسی هستند زیاد بود و البته بازیکنانی که قبلا دراین تیم توپ می زدند هم این فشار را لمس می کردند.به نظر من چلسی تحت فشار عملکرد خوبی داشت. این درست است که درابتدا تیمهای متعددی به دنبال من بودند. ولی وقتی چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، با خودم فکر کردم چرا که نه؟

ستاره بلژیکی ادامه داد: وقتی مجبور به بررسی فاکتورهای متعددی می شوی، کار سخت می شود ولی واقعیت این است که ما بازیکنان بزرگی داریم که قهرمان اروپا هستند. به علاوه آمدن به لندن و آشنایی با افرادی که اینجا هستند و تعداد کمی از آنها فرانسوی بلدند، به نظر خودم تصمیم درستی گرفتم.آزارد در 48 دیداری که در فصل قبل برای لیل انجام داد، 21 گل زد و 18 پاس گل داد و به این تیم کمک کرد تا فصل را در رده سوم جدول به پایان ببرد.

هازارد به علاوه به این نکته اشاره کرد که جو کول، بازیکن سابق چلسی نقشی اساسی در پیوستن او به این تیم داشته:« من با جو کول صحبت کردم و با بررسی هرآنچه او درمورد چلسی می گفت، حس می کردم که این تیم ایده آل من است. او به عنوان کسی که این باشگاه را دوست دارد، به من گفت که من را در پیراهن چلسی می بیند. پس من دفعه بعد که او را ببینم، به او خواهم گفت که حق با او بود. چلسی فصل خوبی را پشت سرگذاشت، حتی با اینکه در لیگ موفق شد.درهر صورت فتح 2 جام کار بزرگی است و این چالش بزرگی است که باید بهتر از این باشیم.ما آمادگی اش را داریم وامیدوارم که درزمانی که اینجا هستم بتوانیم جامهای خیلی خیلی زیادی را فتح کنیم.

او در بخش پایانی صحبتهایش گفت: خیلی ها طوری صحبت می کنند که انگار لیگ فرانسه در حد استانداردهای اروپا نیست ولی من مخالفم. فکر می کنم که لیگ فرانسه یکی از بهترین لیگ های اروپاست. تیمهای خیلی قدرتمندی در این لیگ هستند که به ویژه در خط دفاعی خیلی منسجم هستند و همیشه گلزنی در فرانسه خیلی ساخت است. اصلی ترین تفاوت میان استادیوم ها و جو حاکم برآنهاست.

 کلیپی از ادان هازارد جهت معرفی اش برای شما آماده کردیم (دانلود با لینک مستقیم)
منبع کلیپ:ورزش3

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 245